STF haväng / tävling meca raceway

äntligen hemma,   visserligen har det varit kul.. men jag har faktiskt haft en himla hemlängtan :(

träffade klassen igårmorse och begav oss sedan med buss till brösarp ute på Österlen, otroligt fint.      sedan vandrade vi där ifrån 1 mil till STF havängs vandrarhem.    åh jag bara älskade stället.      nackdelarna med hela alltet var nog att det blåste något fruktansvärt och jag pallade knappt röra på mig.   man blev helt stel och trött av allt.    aktiviteter och mat ordnades där!      

Vaknade imorse klockan sju.     oj vad tidigt det lät! haha .. bäddade ordning min säng imed att det var lika bra eftersom vi skulle bege oss ifrån vandrarhemmet redan klockan nio.
käkade frukost och gjorde vid mig, sen blev det 4 km till busshållsplatsen.        och nu är jag hemma.
jag stor trivs i klassen och tre år med er kommer bli helt otroligt skoj.


Nyss duschat och väntar nu på min kära påg som ska komma och lämna sitt busskort till mig.  
en hemsk grej hände nämligen.
Eftersom jag ska sova nere på Banan i Malmö ikväll så packade jag mina grejer och skickade med dom till Peter och Pappa som drog ner dit vid ett tiden.       i där hade jag tydligen lagt min plånbok, med pengar och kort i .  MYCKET BRA JANNI!      så drf ska jag låna robins kort.  tack älskling <3

hemma igen på lördag kväll eller söndag, får se hur jag mår, just nu rinner näsan och ögonen hänger , (aa) haha.
ha en bra helg!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0