robin palm! <3

jag är så trött på mitt temprament, antingen har jag fel på lungerna eller så är där något annat fel.
När jag snackar så får jag svårt att andas, och istället andas jag tungt. Förkylningen gör det dock inte bättre.
Så man skulle kunna kalla mig sjuk just nu.   Funderar på att ta det lungt och bli hemma imorgon och mysa med mig själv. det behövs tror jag! ..

Sitter hemma hos min påg nu, och ska nog alldeles strax bege mig ut till honom i garaget, där hela hans liv egentligen bor. cross cross & cross , jag undrar var jag finns? haha, nej nu ska jag inte va på det viset, han visar kärlek så det så.
jag älskar honom!    ska ut dit nu en stund, sedan blir det idol och mys.   ha en bra kväll . 


/ janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0