Onsdag

en ny dag och nya händelser

vaknade upp i älsklings sköna säng imorse, på tal om sängar så måste jag säga att den sängen som jag har nu ska snart skrotas, haha!   den knakar och gnisslar och gör sådana hära konstiga ljud ifrån sig, wiierd.  
Nej, jag ska iallafall ha en ny, så ska sätta mig vid datorn nu en stund och chicka igenom alla slags hemsidor som säljer sängar, för en ny ska det bli iallafall.

Anyway.    vaknade imorse jätte pigg och hade redan igår bestämt mig för att bli hemma, anledningen är vel mestadels för att jag har matte lektion idag, och jag hatar matte och visserligen blir det inte bättre av att jag blir hemma, men jag måste ha extra hjälp och den jävla idioten, ursäkta.. han hjälper mig inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0