Måndag 1/9

ny dag och ny måndag! hih (a)    har haft hotellkurs ungefär hela dagen, fast avslutade med livskunskap och hälsa nu sista två timmarna.      ska förmodligen ringa till petra snart och höra med henne om hennes treor slingar och färgar, dvs petra som är frisörlärare på polhem skolan i Lund.


du får mig att må bra, ibland alldeles för bra och ibland hemskt dåligt pga att jag behandlas för snällt.
det funkar inte, jag ska inte behöva vara någon tjej som ska behandlas som en prinsessa när jag behandlar dig helt annorlunda. du får gärna va dig själv. för jag tycker om dig minst lika mycket ändån.    du är så snäll och fin att jag snart inte klarar av de ;s    men jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0