jag vill förändra det..

Gårkvällen var kanske inte den bästa, hade en jättemysig kväll med robin. tyvärr slutade den dock inte lika bra.
Vi har faktiskt jättemysigt tilsammans, men det ända vi gör numera är mysiga hemmakvällar, det börjar bli tröttsamt. vi måste förändra vårt förhållande, jag ska klara det!
Tog king caben till Rödde igår där race teamet hade fest. mysigt och trevligt att träffa dom.   var där en stund, kollade på racefilmer och sedan vid halv två begav jag mig hem med pappa.  somnade vid halv tre någon gång.

Vaknade vid tio imorse, och har redan hunnit med en himlans massa grejer.
käkade frukost och tog med mig en kopp te upp på rummet och chekade irene huss nya film, guldkalven, den rekomenderar jag verkligen (aa).

Komm nyss hemifrån Sjöbo med mamma, handlat mat och pratat ut om en hel del. tack <3
ska vila lite. behöver nog tänka över mitt liv numera..    det ska bli en förändring på allt. sen hur det slutar får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0