jag älskar dessa kvällar med en kopp te och levande ljus.

Godkväll,

Nyss gjort iordning en kopp te och satt mig här för att kolla igenom lite mail och sådant, väntar mestadels på mail ifrån min och kirrans kära vän i Kreta.    det går trögt men får oftast svar, härligt att man kan hålla kontakten ändå ju.

tog bussen in till Lund imorse, begav mig bort till Espressobar med My för att inhandla en fralla och en kopp nybryggt kaffe. det var mer än guldvärt så tidigt på morgonen.   Tog tåget in till Malmö, mötte upp Rebecka på stationen och sedan blev det buss och vandring till Hilton.
Hotellet var väldigt fint och verkligen klassigt. jag hade nog inte tvekat på att ta emot en praktikplats där.
vi får vel se när den tiden är inne för mig också, någon gång nästa år antar jag. hihi
Skolan har annars varit skön, Måndagar och Tisdagar är mina favoriter, mest för att vi har hotellkurser hela dagarna, och för att det är så himlans kul.   ett plus i kanten att vi slutar hyfsat tidigt också nämligen mellan tre och fyra.

Blev en runda på Nova Lund med älskling, hittade ett par snygga skor som jag ska in och handla i helgen tror jag, och sedan blir det till att hitta en jacka också. sen är jag nöjd.
ska försöka sova nu med min pojke brevid,  planen för imorgon är att vakna någon gång vid åtta för att ställa mig på tränningscyklen en kvart och sedan duscha och äta, och bussen till skolan.   börjar ju inte förens 11:15 imorgon. härligt säger jag bara!     godnatt, och sov gott (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0