HAVÄNG med klassen!

Godkväll alla.
bloggen har stått stilla nu ett tag, eftersom jag varken haft tid eller ork till att skriva.   visserligen funkar inte min laptop iheller som är på lagning, så just nu använder jag mig av pappas stationära kontors data (a)     får hoppas min egen kommer inom kort.     
Skolan har varit kanon dessa tre veckorna, trivs jättebra och känner mig redan hemma med alla i klassen, skönt att man kan vara sig själv och inte behöver göra sig till för att passa in, det hade jag inte klarat i längden iheller kan jag säga.

var nyss ute och sprang en runda med hunden,  ska hoppa in i duschen och sen packa min väska inför imorgon.
Imorgon ska jag ta bussen in till Lund som vanligt fast istället möta upp min klass på centralen vid nio, för att sedan ta buss ner till österlen, ( brösarp, tror jag )    därifrån ska vi vandra ungefär 7 km till ett vandrarhem för att sova över och umgås.      låter jätte trevligt, hoppas vädret blir bra också för den delen.     det sägs att haväng ( som stället heter ) ska vara jättefint och mysigt, så får hoppas på mina förväntningar. dvs mycket höga!



gården/vandrarhemmet vi ska spendera vår natt på.




åh, vad det ser mysigt ut.  jag hoppas verkligen på sol.

Kommentarer
Postat av: Kovacs

ja janni men nu e det så att det e tråkig höst o inte sommar så ta med regnstället;) o ha skoj kyssar

A<

2008-09-10 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0