dagen efter.

Jätte trevlig och lyckad dag/kväll igår.
jätte mysigt , första gången jag var på bröllop också och det var kanske inte det jätte roligaste men det var helt okej. det är kul att se ett lyckligt par tillsammans, och det är dom verkligen. fest i veberöd på kvällen, också helt okej! , mycket mat och dryck.    kom hem vid två tiden, och gick därefter och la mig.

idag vaknade jag vid 9 och det är så konsigt oftast, för att när jag druckit vaknar jag extremt tidigt dagen efter, men går jag och lägger mig vid 1-2 på natten utan att dricka då sover jag säkert till en 10-11 dagen efter, hel skumt.   anyway..
GRATTIS TINA & FREDRIK NIMTOFT.     all lycka i världen till er.

min söta pojke har sålt sin cross idag, så jag antar att han ligger där hemma och gråter just nu,    haha nej det gör han inte. han är på Sturup Raceway och jobbar, och så småningom kommer han hem, gissar på 5 tiden, då blir det att bege sig in till Sjöbo för att köpa ny cross, he's a crazy boy.          men jag älskar dig .

/ janni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0