ännu en dag närmare döden.

ännu en dag, och ännu en dag närmare döden.   jag har blivit så fullkomligt deprimerad på sistone.    helt utan anledning oftast.       dagen har varit lugn, vaknade upp hemma hos Robin, begav mig till bussen vid åtta, fick bli en sväng inom på sjöbo busstn, och sen vidare till lund för att möta upp min kära vän Maaauri.  Blev även att fint besök på ICA Malmborgs,   jag hatar dagar då jag glömt att käka frukost, eller ja glömt är ett dumt ord för vem glömmer en sådan sak egentligen?
jo grejen var det att jag bestämde mig istället för att ligga kvar i sängen dom här tio minuterna istället för att få i mig något att äta.     .. så därför fick det bli ica,      en baguett och en fanta   + rostade & saltade solroskärnor.  

Stack till skolan och påbörjade min första lektion, Matte A .    jag var död som en sombie och ville bara ut från rummet, och så blev det.     lämnade skolan och stack till mammas arbete, fick i mig lunch där och sen bussen hemåt.  sköönt.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska bli hemma imorgon eller inte,   det är knappast lönt att gå upp tidigt på morgonen och stressa som en halvidiot och sen komma till skolan med världens huvudvärk och knappt hänga med på lektionerna.     .. som det ser ut nu så blir det sängen hela dagen imorgon! mjaauw.
äsch.     sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0