Universitets sjukhuset

Lund Universitets sjukhus är ju inte lite stort! , fast jag har rätt bra koll på var de flesta husen är, det har dock inte sophie! haha måste skratta lite alltså.       Jag tog bussen ner till sjukhuset för att åka med sophies mamma hem, och sen kom sophie också, bara det att hon var på andra sidan sjukhuset, och ni som har varit på sjukhuset ni vet hur stort det är , det verkade dock som att sophie aldrig varit där, stackars henne! vi hitta henne till slut haha..

Dagen har annars varit tråkig, jag känner mig så deprimerad och jag märker på mina klasskompisar att dom också märker det och tar lite avstånd.   Farfar ligger på sjukhuset med prostatacancer och jag har allt i huvudet just nu som jag går och tänker på , tur att det är lov denna veckan som kommer så jag kan koppla av lite, om jag nu inte ska jobba. vi får se!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej dom har byggt om där se jag var där sist för 3 år sen, okeeeeeeej?:O



Finns här om du vill prata<33

2008-10-24 @ 18:29:22
URL: http://sophiegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0