saknat sbis.

IM ALIVE   - celine dion ..    toppen skön låt (y)    fyra stjärnor ifrån mig alltså.

Idag har det varit jobbigt ;) jobbat och slitet, till sällskap fick jag Mattias Glans, trevligt och träffa han "lilleman" igen!
Nyss käkat en god middag, thai mat.     fast hemmalagat! riktigt gott. Det var nog också för att det var jag som fixade ihop det. hihi ..
Helgen är snart här och jag har ingen som helst anning om vad som händer, eller jo det har jag ju egentligen men jag har svårt för att bestämma mig.    
Antingen ska jag åka ner till Danmark och kolla på custom show där pappa är och visar upp sin racebil men då måste jag ta tåget ner imorgonkväll eftersom dom åker dit imorgonbitti och då jobbar jag =/ .
Aja, alternativ två är att jag stannar hemma och njuter av ledigheten och pluggar på mitt körkort.    äsh, jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0