robin, du är världens finaste.

Vilken härlig dag, visserligen regnar det men det är just därför det är så härligt!
jag älskar att kurra ner mig i sängen och kolla på en mysig film, under tiden det faller regn på taket.  åh mys.

Jag vaknade faktiskt rätt tidigt imorse, hemma hos min robin.
Idag kommer Polhems frisörlärare hit och klipper mig och några till,  det är mammas väninna så vi brukar göra så.
Det brukar bli skoj som vanligt.    Måste verkligen ägna mig åt läxor ett tag också, jag har ju avslutnings skrivning på Tis i Hotell A.        När den kursen är slut, vilket den är på tis, så ska jag börja plugga som fan på traktorkortet, för det ska jag ha nu innan vinter!   thats the plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0