ordning och reda tycker jag om.

Jag har nyss fått i mig en god middag, nämligen snitzel med råstekta potatisar & gröna ärtor! låter inte det helt ofattbart gott?        Skolan idag gick ganska snabbt, fick tillbaka mitt spansk prov som jag skrev igår,  det gick bra, blev ett vg.  
glömde nog berätta att jag fick mvg i hotell A ? jag blir så glad när jag ger mig själv framsteg, happy for janny!
Om en stund ska jag packa min lilla bag och bege mig på cykel ner till robin som bara bor en km från mig.  det är så skönt att ha han nära, hih*        Ikväll annars blir det nog mys framför tvn, ska plugga lite och läsa engelska, annars ska jag umgås med min vackra pojkvän.        Skola imorgon, och efter det blir det en sväng till H&M för att införskaffa nylonstrumpor till serveringen som jag påbörjar på måndag. superduper!    Inom mormor också en sväng, ska nämligen få min kjol upp fållad.   hih!     nej nu ska jag bege mig, vi höres!   CIAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0