NYA SKOR & arbete imorgon! ;(

wiiiho nya skor.     Åkte ner till Lödde idag och köpte mina skor, men när jag väl var där testade jag ett par andra skor också, och jag stod nog och vela ett bra tag, grejen är den att det var ett par stövletter och jag har redan ett par, så jag tog kängorna.    mycket bra val nu efteråt känner jag ;) haha.
PURPLE RAIN högt som satan i rummet just nu.     ska lägga mig om en stund, ska trots allt upp och jobba imorgon. det känns hemskt faktiskt. men vad gör man inte för lite pengar?   hihi.  det glädjer mig när dom kommer iaf.
Snart helg igen, vilket betyder att pappa ska till danmark med racebilen, jag funderar på om jag ska stanna hemma istället och plugga på mitt traktorkort, måste ha det nu innan det blir riktigt kallt.     det får nog bli så.   
sov gottt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0