Malmö för en dag.

Planen för dagen blev inte riktigt som den var planerad.   
Var egentligen menningen att vi (jag, robin & andre) skulle följa med Andreas och Liza till deras restaurang som dom äter på när dom går i Skolan.      Vi mötte upp dem som planerat och begav oss sedan till restaurangen, vi möttes av blickar och kände direkt att det inte var någon ide att fortsätta innåt, så vi begav oss igen.     Anledningen till blickarna var nog att de inte kände igen oss eftersom ingen annan mer än elever från gymnasiet och höga status människor fick äta där.                 Istället gick jag och tjatade om min china-box som jag var riktigt sugen på! tyvärr var det bara jag så det fick bli något de andra tyckte om,  vad tror ni inte det blev? jo MC!      jag hatar det stället och tänker numera inte äta där.    jag är så trött på det, och snabbmat överhuvudtaget kan ta sig i röven.    fast  china får stanna hos mig ett tag till,   jag har nämligen tvingat min pojke att möta upp mig i Lund efter skolan imorgon för att ta en china-box i Malmö.   jag kan ju inte gå runt och va sugen några dagar till? hih (aa) tur vi tjejer oftast alltid får som vi vill, fniss*



jag måste ha världens finaste pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0