jag älskar hösten.

Mitt rum ser ut som ja, jag vet inte riktigt vad.   Fint är det iallafall inte!     

Min dag har varit sådär, gick på mattelektionen imorse imed att jag har prov imorgon, det får gå som det går så jag orkar inte lägga energi på det eftersom jag inte ens får in det i huvudet.   Därför borde jag egentligen lägga energi på det men nej inte ikväll, haha (a)
Stack bort till mammas jobb vid tolv och käkade och myste lite där, sen kom robin, och sen begav vi oss hem!   och nu har jag nyss varit ute med Harley en promenad, jag älskar hösten.   

Nej, nu ska mitt rum storstädas, och sen ska jag lägga mig en stund vid tvn,    bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0