fullspäckat & viiiilaa

Äntligen hemma ifrån en fullspäckad dag. visserligen älskar jag att vara ute och fara, men det finns inget skönare än att komma hem och koppla av,   anyway!    Dagen har runnit iväg tycker jag,    började med skola till två,    hade först ett föredrag ifrån HBT dvs, Homo-Bi-Transa,   väldigt drygt men säkert sammtidigt hemskt nyttigt.
Uppskrivningen idag gick däremot inte så jättebra, det kändes inte bra och jag vet inte varför men jag tror jag hade behövt plugga lite mer,  synd att jag inte får göra en andra chans =/   får hoppas på ett bra resultat som sagt!

Jag fick höra världens hemskaste grej idag,    en pojke på polhem som gick ettan tog självmord i fredags.     ryktet säger att hans flickvän dumpade honom och några andra problem, usch vad jag tycker sånt är hemskt.      hoppa från 8:de våningen?, man bara ser sitt liv fara förbi.    

Nuuu ska jag bara ta det lungt, jag känner att det är ett måste.     plugg och plugg har dessa närmaste dagarna bara bestått av och jag måste vila mig lite, ska lägga mig en stund och dricka en massa vatten :) , ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kovacs

det va killens mamma som hade gått bort först, så sen detta va bara droppen som fick bägaren att sväma över

2008-10-07 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0