En allt för tidig morgon.

Godmorgon!

jag vet knappt vad jag gör uppe så här tidigt egentligen.   Robin gick upp vid halv sex och naturligtvis vaknade jag också och kunde inte somna om, så jag planera att sätta mig här en stund, si sådär en kvart kanske, bara det att nu har jag suttit här en timme strax, hah (a) tur att MTV livar upp min tidiga morgon.

Min dag ser ut så här idag:
rebecka kommer till mig vid tio tiden och dumpar sina grejer, imed att hon ska nanna och sånt mysigt hos mig ikväll, efter det gör vi oss iordning snabbt som satan, för en halvtimme senare går vår buss till sjöbo, och sen därifrån till Lund.
Tågåkande & färga hår är dagens händelser.     en massa kaffedrickande hos sophie ska det också bli.

ska sticka hem om en timme ungefär, och fixa mig, sen ska jag väl förmodligen käka en mysig frukost med min vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0