denna tisdagen !

Denna kväll är jag på ovanligt bra humör, brukar vara trött som ett ass varje kväll men just denna är jag hyper speedad, ja jag vet inte varför!   Skolan idag som vanligt, gått igenom en massa Serveringsteori eftersom jag serverade i Vipans Restaurang igår, och det skit bra alltså, det var jättekul och nästa vecka blir det servering både måndag och tisdag för min del, fan vad kul säger jag bara!
Skolan för övrigt är´tröttsam, matteprov på onsdag och jag känner inte ens för att öva, jag vet redan hur kass jag är och även om jag övar får jag inte in det i huvudet, så jag vet inte om jag ska skita i det än. anyway..  

Crosstävling i Hörby på lördag, då min älskling ska köra och jag titta på, borde vara tvärtom egentligen, för jag är ju trotsallt lite bättre än han.. (aa)    äh ska inte snacka skit om mina talanger inom det området nej! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0