Ännu en underbar fredag!

Hej Allihopa!

Min kväll har varit helt fantastisk, det är väldigt sällan jag gör något med min familj så ikväll begav vi oss till en restaurang, det var betydligt mysigare än att sitta hemma och äta en god middag!    sådana hära undantag behövs mycket tycker jag.    Nu är det inte så att det är jätte sällan vi är ute och äter men det händer inte varje vecka om jag säger så.    haha..        Dagen annars har varit lugn, skolan och sen blev det en runda till Sony Ericssons kontor och lager tror jag det heter, där trodde jag att jag skulle få hjälp med min telefon som jag köpte för ungefär tre månader sedan,  jag berättade vad som var problemet och han förstod men tillbaka fick jag då som svar att han kunde ta in den för att laga den och sen kunde jag få tillbaka den om ca 4-6 veckor.   Jag blev total sur, det funkar definitivt inte, jag klarar mig inte utan telefonen, och det talade jag om för han, han bad mig ringa telenor där jag köpte telefonen, så det ska jag göra imorgon! får hoppas de kan hjälpa mig iaf, telefonen var väldigt dyr så jag kräver att dom får göra något.

Kikade nyss in på debatten som BlondinBella var med i igår,  jag tycker hon är superläcker, däremot var det inget vidare bra program, och hela helheten om alkohol är ett onödigt prat, alla vet att ungdomar dricker, det kommer aldrig stoppas.
anyway, nu ska jag plocka undan lite på rummet och gå ner till gästerna som sitter och myser, ciiiiaaaaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0