ångest - plockgodis & planering?

Som jag tidigare sagt så har jag bestämt mig för att börja äta nyttigt och utesluta godis m.m    men så bra gick det inte kan jag säga.  Nu ikväll när jag kom till Robin hade han världens finaste skål fram dukat med bara plockgodis, jag höllt på att gå under och visste knappt var jag skulle ta ivägen, visst är det sjukt att man får sån ångest bara man ser en godis skål? åh! anyway jag kunde inte hålla mig. så det blev kanske 10 bitar, men det får va det. för jag tänke inte äta mer, kanske en gång i veckan kan gå bra.  det får vara mitt mål.

House står på tv-listan ikväll och sängen definitivt. 
Imorgon blir det ett besök hos tandläkaren, ska prata lite om blekning. måste ha det!, känns som mina tänder förstör hela mitt ansikte? =(
Efter tandläkar besöket får det bli ett besök hos mamma på hennes jobb, kaffe och fika, super (Y) , därefter bege mig in till stan för att möta upp Robin, och sedan ta bussen ut till Center Syd, jag måste köpa skor.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0