alldeles slut .

GOOOODDDDERKVÄÄÄÄLL!

jag är jätte trött efter denna dagen och ska alldeles strax hoppa in i duschen.     Började skolan med Matte imorse vid åtta tiden, sen slutade dagen med skolfotografering vid fyra tiden.   Och jag orkar knappt hålla mig vaken alla dom timmarna man spenderar i skolan på ons - torsdagar! ,    det är jätte långa dagar och jag hoppas schemat ändras snart (a)

Ikväll tänker jag ta det jätte skönt, måste mysa med mig själv, förhoppningsvis kommer kanske min pojke!
annars blir det att kurra ner sig i soffan med harley och kolla på tv och äta popcorn ikväll.  är trotsallt hemma själv!   så det är då jag får passa på att utnyttja tvn :) haha..

Imorgon blir det skolan mellan 8-15 , sen får jag se om jag hinner in till Sony Ericsson, min mobil klyddar, så ska dit och se vad dom kan göra åt saken, jag betalade 3700 för telefonen, och då måste där finnas något dom kan göra tycker man.       vad som händer imorgonkväll har jag ingen anning om, någon fest kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0