2 dagars vistelse i Ängelholm.

föresten, i tisdags åkte jag och min pojkvän till Ängelholm för att träffa hans moder, hon är jättetrevlig och söt.    Det var kul, vi landa med tåget vid fem ungefär och sedan blev det en runda till ängeholmsbukten, som jag aldrig har sett. underbart vackert.  ängelholm var hyfsat stort och jag hade nog aldrig tvekat på den staden!
en härlig restaurang på kvällen blev det, och sedan mys med chips & dippa och sååklart plockgodis. maha.
Tåget morgonen därefter vid 9 eftersom skolan väntade sen .     Var framme i Lund vid 10 och begav mig till skolan som började 11 :)      vilka dagar.      jag älskar dig robin.

här nedan finner ni några bilder på min vistelse i ängelholm.



Ängelholmsbukten, så fint!




Klitterhus,  ett kärt hus som låg precis vid bukten.



jag och min fina pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0