sprutor är inte min grej!

Hem telefonen ringde för en stund sedan när jag låg i sängen och knappt visste var jag va, antagligen så måste jag ha drömt att jag svarade och pratade med moster? hel skumt.. för ytterliggare någon minut efter ringde det på mobilen och då var det mamma som undra varför jag inte svarat på hem telefonen.   Mitt mentala måste undersökas? haha..

Eftersom det ligger cancer i min mammas släkt (både mamma, mormor, mormors mamma & mormors syster har haft det) så är det mycket nyttigt för mig att ta den hära livmoders sprutan, vi har snackat om det lite då och då här hemma, men vi har nog inte riktigt tagit det på allvar, så det var de mamma ringde och skulle säga nu , att nu skulle hon ringa dit och få en sprut tid.    jag dör, kan det bli värre när ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan en dum fråga:P vad sätter dem den sprutan:P

2008-11-24 @ 20:40:22
Postat av: såffi

I armen!

2008-11-24 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0