Slappedag på riktigt alltså.

Först och främst måste jag säga att igårkväll var något av det bästa och fräckaste jag varit med om på länge.
Jag var nämligen på  Scandiviums största custom show, cars & bikes.    Pappa var där med racebilen och ställde ut och startade upp motorn några gånger, riktigt fräckt och mycket folk som skrek och hade sig.
Nu är det ett år kvar tills nästa custom show, så får se om man kanske drar sig ditåt.   
Danskarna är otroligt ducktiga när det gäller airbrush och målning. allt ska vara så fint och prydligt, det är kul!

Idag har det varit en riktig slappedag.    Eftersom jag festade i fredags och var uppe rätt tidigt igårmorse så får jag ha en slappedag idag istället, det låter vel kanon?
Vaknade vid 9 gick ner och käkade frukost med mamma. och sen åkte hon och jag stannade hemma och kollade på Idol som jag också missade i fredags.    visst är det skönt med såna hära soff dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0