Onsdag

Godmorgon!

Det är onsdag och fint väder ute för en gångs skull, solen står på och jag sitter och myser med en kopp kaffe i Rebeckas soffa, och laptopen såklart!     Vaknade väldigt tidigt imorse , nämligen hemma hos Robin, och han skulle med den tidiga bussen till skolan så jag bar mig av hemåt och tog en lång dusch samt myste med frukost framför "vakna med the voice"
Klockan 8 vaknade pappa och skulle bege sig till Blentarp för att handla bullar, så jag hängde på och gick bort till Rebecka.        Snart går vår buss till Skolan, hih (a) tänk så mycket jag redan har hunnit med denna morgonen.

Övrigt för dagen kommer nog vara mestadels lungt.  Skolan till fyra och sen hemåt, plugga på körkortet och gå en lång runda med min harley ( om det inte hunnit bli mörkt ) hihi.. 
Ajja, nu ska jag göra rebecka sällskap, ha det finemang.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0