Lugn helg har jag framför mig!

Godmiddag!

Det är fredag och jag är så himlans glad för det.      Jag behöver lite ledigt även om det nyss var November-lov.  
Har en hel del att göra i skolarbete eftersom jag hänger efter lite.   Känns inte som att jag tar allt riktigt på allvar ännu.
Så efter julen ska jag börja vrålplugga allt,  och innan julen ska jag även ha mitt körkort.   så först och främst blir det körkortet innan jul. super (yy)

Ikväll blir det lungt,    en lugn helg som sagt.      Lite plugg på körkortet och sedan lite annat plugg, och mys med familjen förhoppningsvis, om dom ska vara hemma dvs.    Kaffe hos Gunnarsson?   ja. lite lugna grejer.

Imorgon är det arbete på ställningsbyggarna, fan vad jag är trött på det arbetet men vad gör man inte för pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0