Konstiga tankar som bara dyker upp?

Så typiskt att när man väl vaknar skit tidigt på morgonen så är man jätte pigg men vill ändån inte gå upp för resterande av kroppen orkar inte? varför ska det vara så.     för annars hade jag varit skit pigg och det hade inte alls varit några svårigheter med att komma upp ifrån sängen på morgnarna? hah, varför jag ens kom och tänka på det vet jag inte.
anyway säger jag.       Serverat hela dan i skolan, känns kul, för annars hade jag bara suttit vid ett bord med en hel hög skolarbeten.      Föresten, jag har precis skrivit klart ett projekt om ett hotel i Chicago.  duktigt janni tycker jag.

Pappa står med en stor 10 liters kastrull och kokar kålsoppa, oh gud vad jag älskar han.    Det är så gott. och inte nog med det, det kommer två familjer och hjälper oss att käka upp det. super (y) kul med lite förändring i vardan?
hihi(aa)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0