klass fotot är kommet.

Nyss käkat en god middag bestående av kotletter och potatisgratäng.  mummms.
Klassfotona kom idag också, sån uber fin klass jag har.    alla är så otroligt söta ! 
Skolan till tolv idag, drog in till stan en runda med töserna och kollade affärer.   delvis julklapp till min söta syster, men hittade inget som verkade intressant, så jag tror jag måste ha lite tips om vad jag kan handla till min nio-åriga syster?
hello kitty, snobben   - allt sånt är så tråkigt och uttjatat.    ajja kommer vel på något.

Älsklingen kommer om en stund,  blir en beck film ikväll med chips och dipa.  
vi behöver nog en sån kväll, bara han och jag.  känns som vi bara tjaffsar , men det ska inte va så.

Imorgon är jag ledig, wiiihoo.. och då blir det en runda ner till ystad tror jag? , eller iallafall en runda till rebecka, en runda? vad snackar jag om. jag ska ju sova där! hihih (aa) så mysigt vi ska ha det, misstolka inte det fel bara.
en rebecka & janni dag.      





TH1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0