Julklapparna har börjat komma igång?

Idag har det varit en riktig julklappsdag faktiskt, en början ivarjefall.
Kilade iväg till bussen imorse vid sju tiden, åkte till skolan och påbörjade min teori om servering klockan 9.
Det tog en timme ungefär, så vid tio var jag klar och tog bussen till mammas arbete, där jag tog en macka och for vidare till Nova Lund. 

Jag tänkte inte berätta vilka julklappar jag har köpt eller till vem för jag vet redan för många som läser min blogg, och det får inte komma fram till någon av dem såklart!, så det får ni veta lite senare kanske (a) haha.

Jag är så trött på att åka buss men det är vel mer eller mindre tvungen imed att man bor så lång ut som man gör.  tyvärrr,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0