Julen är påväg..

Får vi någon snö iår?     det är riktigt kallt ute och det känns som att vintern är på gång. Och det ser jag hemskt gärna framemot.     Att lägga sig i soffan med en stor dunder mysig filt och en stor kopp te! hade inte varit helt fel?

Min önskelista för iår är inte så lång faktiskt (aa) haha , den brukar vara de.





     


             



Underkläder är ju alltid bra att ha.   så presentkort på CHANGE hade inte varit fel?
Nautiluskortet har jag tjatat på mig själv att jag ska skaffa, men jag tror latheten tar över lite? (aa)
Utlandsbiljetter är det jag verkligen behöver.
En ny säng, den jag har nu är inte helt frisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uttlands biljetter till ungern

2008-11-17 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0