en kortfattad underbar helg.

God Eftermiddag!

det är söndag och helgen närmar sig sitt slut, tråkigt..    Jag har dock inte orkar eller haft tid att skriva så här kommer ett kortfattat inlägg.

I fredags var jag hemma med familjen, käkade gott och kollade på Idol,   kevin var helt klart bäst <33 sån kille.
Eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter tidigt så fanns det inte så mycket att välja på, utan det blev en lugn hemmakväll med familjen.

I lördags blev det jobb på ställningsbyggarna till tre ungefär, sedan begav jag mig hemåt, väl där hemma höllt pappa på lite i garaget så jag knallade ut där och hjälpte till, skoj!   snart sätter traktorbygget igång.    På kvällen blev det käk och kareoke kväll med Sophie & Louise.   supertrevligt, tack för det =)

Slutligen! Idag har jag varit på Burlöv Center och införskaffat en ny bh, bronze powder, två tröjor och öronhänge!
Ska alldeles strax åka iväg till Robins mamma och käka och sen blir det mys ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0