Det värsta denna månaden har kommit ..

Godmorgon!

Det värsta denna månaden har kommit. Jo nämligen mensen, för mig är den inte bara där och syns utan den ställer till en massa katastrof,  kräker och svimmar! visst låter det sjukt?

Imorse vaknade jag som vanligt, då min klocka var ställd på 06:30, så jag hade alltså god tid på mig att göra mig iordning eftersom min buss inte går fråns klockan 07:53.      
Jag tog på mig kläder, kände att hela magen höllt på att vändas. Men när jag skulle gå ner och sminka mig så visste jag knappt var jag hade huvudet,  jag lade mig i sängen och rätt som det var flög det upp en massa syra och tabletterna jag tryckt i mig.   Det brukar bli så här, och där är ingen läkare som kan hjälpa mig. jag kan inte ha det så här mer.
Det är varje gång, alltså jag menar verkligen varje gång jag har min början på mens. fan för de!
Det blev alltså ingen skola så istället har jag legat i sängen och drömt och haft mig nu i tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0