det brukar bli såhär.

Konstigt nog så efter man druckit vaknar man sjukt tidigt och har därmed svårt att somna om =/ ikke bra janni.
Ja, alltså jag bärde av på fest igår med mina favoriter till även min favorit, hih (a) the waagoon. 

Idag är det danmark som gäller, pappa ställer nämligen ut sin racebil där och ska starta upp den, så för er som har tråkigt så tycker jag ni ska ta en sväng in till danmark, till custom showen. på bella center!
Peter ( pappas team medlem) hämtar upp mig vid åtta, och jag är redan färdig, åh jag hatar att vara så snabb jämt, hihi
ska alldeles strax gå ner och göra iordning en mugg te. och mysa framför tvn.
robin, jag älskar dig alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0