Dagen efter får man lida

Godmorgon alla!    - ja, jag mår kasst.

Vaknade för en timme ungefär vilket jag brukar göra när jag druckit mig full dagen innan, anyway
Fester igår var trevlig, började hos Sophie som hade förkrök, och där blev det rätt mycket cider och vitt vin till dansen som jag höllt i, haha!      Vi stack vidare till Linda och började festa och dricka ännu mer, och vid tolv var jag så full så jag visste inte vart jag hade röven?    nej men vilken tur att jag har sådana fantastiska vänner som stötar en i alla lägen, och det gör verkligen ni!   ( ni vet vem ni är )

Idag blir det alltså bara en skön dag, ska kurra ner mig i soffan senare med en bok och en kopp te, och förhoppningsvis ta en promenad i snön med Harley, ja kan ju behöva lite frisk luft.  

Nu ska jag gå ner till mamma och dricka vatten! haha hur sött lät inte det?     vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Auw stackars dig hahah! Hoppas du lärt dig någonting, men om två veckor smäller det igen!;)

2008-11-23 @ 17:50:38
URL: http://sophiegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0