allvars blogga?

Jag måste verkligen skärpa mig med bloggningen om jag ska fortsätta.       Det är rätt skönt att sätta sig ner och skriva ner dagens händelser samt allt man har i huvudet som måste ut. Vissa dagar hinner jag knappt starta datan, för jag har så extremt mycket att göra och skolan tar sån tid.   
Jag har för en stund sedan som alla andra småbarn skrivit min jul önskelista (a) hihi     - men det är min lilla hemlis.

Robin och hans broder är och tränar på Nautilus och jag sitter här och slappar framför tvn, börjar inte skolan föräns 11,15 imorgonmiddag!   såå skönt måste jag säga, bara det att min buss går hemifrån några minuter över åtta, hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0