wednesday

oj, redan onsdag!

sitter i skolan och lyssnar på engel-redovisningar som pågått nu i några veckors arbete.
Dagen har så gott som varit ganska lugn hittils, fått mitt kekschoklad så det är lugnande nu,
Mamma & mormor ringde för en stund sedan och hade panik, enligt dem så hade radio city sagt ut att där sprang en stor svart rottweiler i hemmestorps fure. och snacka om att jag fick panik.     jag är helsäker på att jag stängde dörrarna.  Plugg efter skolan har jag bestämt mig för, anledning till det är att jag ska träffa lite folk sen och sticka och kolla på fotboll. inte min grej riktigt men med folket blir det toppen, (y)

Ska skriva en "berättelse" typ om hur det är och går till att studera utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0