vilken härlig och varm dag.

enligt SMHI så är det 18 grader idag, och det kan jag fullständigt hålla med om, en otroligt varm dag,
åkte hem imorse ifrån skolan, huvevärk - ont i ögonen och yr!   .. väl hemma bakade jag snabbt igenom Scones, och stack bort till Sophie som också var hemma idag, blev fika och sjukedag där, med filmer!
Kom hem typ vid 2 ungefär, då hade pappa och ett par andra precis hunnit lasta av usa containern som kom idag. sköj xp      slapp jag hjälpa till där, hih! istället gav jag mig ut på en långpromenad med harley.
jag hoppas vädret håller i sig i resten av helgen osv, hade varit skönt med ett bad i poolen hos sthlmarna.
ciaaao..

Kommentarer
Postat av: lovisa

här är det hur kallt som helst.. men härligt med värme hos dig :)

2008-05-15 @ 17:22:33
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0