varför? ska allt kännas så hopplöst..

Skolan till tre sen hem och satte mig direkt och pluggade engelska och tyska, herregud  - jag känner bara hur allting rinner iväg, tiden bara rinner och här sitter jag med 100 tons arbete, jag pallar inte mer.
Nu har skolverket även kommit med en ny dum idiotisk ide, nämligen nationellt prov i tyska, hur hemskt får det vara? jag kommer snart kugga allting är jag rädd för! jag ska vara jävligt glad att matten ändån gick så bra som den gjorde och att det trorsallt inte var värre, vilket det kunde varit.
nog slut tjatat om mina problem.

var hos optikern idag också, tog syntest för traktorkortet samt körkortet.  så nu ska papprena in till länsstyrelsen, sen är det bara att vänta (y)   väl hemma igen, regnade det så det blev en jogging tur i skogen, och en lång promenad med harley, duschen och taco paj på det <3 super!

eros ramazzotti, gör mitt liv himmelskt   - väcker så mycket minnen och fäller extremt många tårar, låt mig få komma tillbaka och va lycklig för en stund.

robin, det ska alltid vara vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0