vandring och skinande sol

dagen har varit helt fantastisk och otrolig, började med att jag vaknade som en tupp imorse när klockan ringde på halv sju, solen sken redan då så det gav mig ännu mer energi antar jag ;)
Åkte buss till Sövde där vårt lilla gäng gick ifrån till Snogeholm, henriksson och jag var nog de ända som var på hugget genom att vi ett tag blev av med dem andra, som tog sån lång tid på sig att gå. så kan det va .
Väl framme blev det orientering, där JANNI kom först in och tagit alla kontroller. götttans janni (y)
Sen pastasallad och solning på det,     hemma igen klockan halv två, och då blev det en tvättning på king caben "/
som jag just blev klar med,  sitter och funderar på vad jag ska göra nu?,    ska iallafall på kalas ikv hos pappsens faster, låter komplicerat!      och då ska jag äntligen få användning av min nya svarta blus, det brukar vara så att jag köper grejer och lägger in det i garderoben, sen efter ett tag kommer jag på att jag köpt nya kläder, mysko.
Ska nog ta king caben bort till gunnarsson en sväng, hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0