två dagar hos Kirschner i helsingborg

Gud vad skönt allting känns, sitter hemma hos Kirran raring i Helsingborg.
Det blev Malmö town med Sophie igår, inhandlade en tubklänning och ett tublinne, ganska nöjd!
Vid 5 ungefär tog jag tåget upp till Amanda aka Kirran,  hon möte mig på stationen och sen blev det kebab och glass.
Snacka om förvirrad, jag var på stationen i Malmö och totalt förvirrad, aldrig varit där förut och nu stod jag där själv, herregud säger jag bara, jag såg ut som en fån, biljetten var däremot inte så svår att fixa men sen satt jag där och kände mig riktigt uttittad, aja. väl framme i Helsingborg kände jag mig lättad, kirran krama mig och jag sen dog jag nog..
hah, skämt å sido.     legat och kollat på grekland filmen hela gårkvällen, ringde våra favoritgreker, fy vad skönt det kändes. saknar det så in i helvete.   

Idag blir det att träffa kirrans farfar och farmor, sen buss in till stan, där blir det fik och sen tåget hem till lilla Lund.
jag har haft det toppen här, kommer sakna kirrans plac'e    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0