sista veckan på storkskolan.

ställde klockan imorse på halv sex, riktigt korkat kändes det som,  anledning till att jag tvingade mig upp så tidigt var nog mestadels ang mitt historieprov som jag har nu direkt på morgonen, om USA & KINA.
sen blir det bowling med ungdomsrådet i t-lilla.   ska vel bli hyfsat skoj.  bowling är egentligen inget "skoj", det får iallafall gå.  väl hemma igen vid 2-3 skulle jag tippa på, blir det en långrunda med harley, och en hel del massa plugg, svenska och plugg till No provet jag har på tors =/ .  trotsallt det sista denna veckan sen, slutar jag på storkskolan.   fan vad skönt det låter, shit <3         dagvården från och med, 2/6  -  tio veckor frammåt. vilket motsvarar 7 veckor på sommarlovet.
låter mindre skönt, men nu ska jag ge mig fan på att jag ska klara det här, thats it!

ska fixa mig lite nu och sen dra till bussen , ha en bra dag allihopa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0