sånt man gör när man har tråkigt!

om dig själv...
hur gammal är du?
sixteeen,

vart bor du? utanför Lund.
vart har du bott? Staffanstorp, Dalby
hur ser ditt rum ut? hyfsat stort och enligt mig själv väldigt omysigt .
är du beroende utav nånting? absolut, kaffe latte (A)
tycker du om dej själv? nej inte speciellt.
har du växt ngt det här året? Ja, på bredden.
vilket år har varit ditt bästa? detta året, något så sjukt mkt   2008,     2009 ska däremot bli bättre.
är du öppen? mestadels ;p
varför blev du ledsen senast du blev det? för att det knappt går att leva utan dem.
är du romantisk?  får jag hoppas :)


10 st, vem..
pratade du senast med?  robinraring .
skickade sms senast? sophie snäckan.
kramade du senast? världens bästa robin <3
fick du en puss av senast? TODDAAAY .
sov du med senast? amanda aka kirran.
var du på stan med sist? amanda aka kirran
älskar du? robin & vänner.      & pappa.
tycker du om? ROBIN <3
snackade du med i telefon senast? Grekerna.
Fick dig att skratta senast?  amanda älskling, går inte att leva utan henne.


10 st, vad..
heter du? Janni
gör du nu? tänker massa minnen
ser du fram emot? när jag ska träffa mina grekiska vänner
ska du göra i helgen? får se ..
har du käkat idag? frukost - graffiti - kycklingsallad
har du på dej? mys byxor & tublinne
ligger på ditt databord just nu? har inget, har laptop u know :D
dunkar ut ur dina högtalare nu? tesla - baby baby its a wild world.
skrattade du åt senast? antar att det var kirran.
är du rädd för? att bli fetare.

10 st, har du..
pojk/flickvän? yes.
varit utomlands? Ja,
ont någonstans nu? ögonen..
nån piercing? öronen
nån tatuering? neej!
blivit sviken på sistonde? faktiskt inte.
pussat någon idag? ofcourse.
gjort någon svartsjuk? inte vad jag vet, inte med vilje isf.
haft sex med en okänd person? nepp
saknat någon idag? jaa varje dag den senaste månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0