oh baby, its a wild world.

Godkväll!,

dagen har gått fruktansvärt segt, skolan har bara gått uselt, Np som gick åt helvete och tankar som fått mig att gråta.  så ska det inte vara. Nu är det endast två np kvar, sen ska jag lägga all energi på traktorkortet som jag måste ha innan sommar har jag planerat!     Ystadcruisingen på lördag,   cadillacen ska ut, och antagligen får jag åka med i år igen, eller jag hoppas på att det finns plats iallafall. 

En massa andra planeringar har jag också bestämt mig för ;

-   Viktväktar schema! ,     blev avunsjuk på sofie som gått ner så mycket, så nu är det min tur!
-   INGET JÄVLA GOTTIS
-   Promenad minst 1 timme om dagen.
-   Försöka komma på bättre tankar, och inte sörja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0