no more television ?

En lång promenad/jogging i skogen behövdes, solen sken och jag var faktiskt inte den ända som var ute och rörde på mig.  kul och se!   Blev duschen direkt efter och sen mat.
Tänkte jag skulle lägga ner lite energi på att plugga engelska, ska redovisa två amerikanska stater nästa vecka, Wyoming och Wisconsin    -  hittar noll fakta, eller jo men inget intressant.

Komma att tänka på en sak till föresten, tv.. jag har inte kollat på tv nu på över några månader, det är helsjukt. det ända jag gör är sitter vid datan eller ute och går, måste ändra mitt schema märker jag.
fast sen finns det inget bra tvprogram iheller, och när man inte kollat så är det jobbigt att bara komma in i en serie hur som helst, it dont works anyway.     så det har sina nackdelar.

Idrotts vandring imorgon, vi är ett par stycken från nian som ska vandra pga att vi inte var med och gjorde det sist niorna vandrande. Det blir vandring ifrån Sövde till Snogeholm, där blir det mat och orientering.
Känns som att det kommer bli en dö skön dag, imed att vädret ska bli bra och vi är endast en liten grupp som ska vandra. (y) super!       Nej, jag måste ta tag i lite plugg nu,

Godnatt & sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0