MUNTLIGT NP I MATTE :(

Hade np (muntligt) i matte imorse och ska jag vara riktigt ärlig så gick det bara åthelvete, det handlade om några grafer och jag är helkass på sånt, så nej där sågade jag mig.
Solen har varit varm och skön, tog bussen till Lund vid ett och sen vidare till mötet på st lars.   Det gick vel som väntat, varken jättebra eller jättedåligt.  Min remiss till dagvården är skickad och nu väntar jag bara på svar som kommer någon gång nu i veckan förhoppningsvis.
  Ska ta på mig tränningskläderna alldeles snart och ge mig ut en sväng och sen stå i duschen ungefär en halvtimme, haha, bestämt och fääääärit (y)


.. τίποτα δεν είναι το ίδιο χωρίς σας


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0