LÖRDAG

Godmorgon!

jag ska faktiskt inte sitta här idag och bjuda er på mina hemska och sorgsna tankar, det börjar bli lite mycket nu tycker jag allt. Robin sov här inatt, stack tidigt imorse imed att han skulle jobba ute på lockarps-banan...
Själv ska jag åka in till Pappa i Malmö, se hur testen går med chevan.    goood luck.


Måste bara tacka amanda kirschner, för att hon är som hon är.
Jag är helt överglad att jag träffade dig under denna veckan i Kreta, Som det är nu hade det inte blivit om jag inte träffat dig, du är något jag alltid vill ha en del av.    ser framemot nästa resa nästa år <3 
.. WE ARE COMING ARIS - TIMMY - CHRISS - TOM CRUISE.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill absolut tacka dig också. För att du gjorde det så underbart. Jag vill aldrig va utan dig.
& vi ska tillbaka måste träffa dem igen!
HERREGOOOD.

2008-05-03 @ 11:10:50
URL: http://amandadanielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0