kalas för hela drösen

Tack för en trevlig kväll, familj plus en del släkt. Firat pappas faster i Lund nu ikväll, hyfsat trevligt.
När jag satt och tryckte i mig tårta så hade jag planer på att ta en joggingtur när jag kom hem, men så enkelt blev det däremot inte, nu är det som sagt mörkt och jag tänker definitivt inte gå ut i mörkret. nooooowaaay.
Imorgon är det fredag, och det är oftast en slappedag då man slutar tidigt i skolan osv, fast imorgon måste jag göra något vettigt, inte bara slappa som vanligt?
Klockan är ställd på 05:50,   bestämt mig för att ta en promenad med harley imorgonbitti innan duschen & frukosten.  men så blir det kanske inte imorgonbitti? hihi (A)
ska ta och sova nu, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0