janni och fotboll ? nej.

nu har det börjat bli rejält kallt igen, i början av denna veckan kändes det som sommar, och nu i slutet går det bara tillbaka mot Vår, varför ska det bli så här ....
sista delen i matte nationella idag, gick rent åt pisshelvete kändes det som, inget för mig, nöjd med ett G.
efter skolan bar det av hem till emmmararing <3 krängde kakor och spelade wii, haha :D jag ägde om någon! ^
fixade oss och stack ner till fritidsgården och hängde där typ en kvart sen vidare för att möta raggan och robbe, därefter bar det av ner till nya IP, fotbollsmatch mellan BBK - SSIF  där även min lilla Jojje spelade, 0-0 förjävligt pågar.         nu sitter jag här och målar mina naglar röda, förjävla fint .    godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0