jag blir tokig!

oj, det känns som jag har haft ett uppehåll ifrån bloggen, men det är bara att förnya.

Dagen igår var som de andra, solig och extrem varm, först tvättade jag av cadillacen, då min kära pappa kräkt ner halva bakändan, känns fränt. ^      .. sen blev det vidare till sthlmarna som hängde med till ystad och tog en glass nere vid havet, lika så gjorde fam bengtsson/steen. skööööj!
I sista minuten igår satt jag och råpluggade engelska, inför redovisningen idag.   ska bli skönt att få det gjort men sammtidigt hemskt över att stå och prata inför folk, jag kommer må dåligt bara hon säger mitt namn. usch!

Skulle aldrig gått upp så tidigt som jag gjorde imorse, redan kvart i sex. anledningen var att jag skulle få pengar av mamma, men sen var det ju omöjligt att somna om i det fina vädret och solen som står på igenom fönstret.
ska kila till bussen,       kööööössssssssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0